.

.

دریافت کد باکس دیدم بی خبر آمدی و رفتی

دیدم بی خبر آمدی و رفتی


هزار و یک ترانه
دفتر سوم: شکوه
نام ترانه: دیدم بی خبر آمدی و رفتی
تقدیم به: ف-ک
توضیحات: سرایش93/10/21- ناتمام
**
دیدم بی خبر آمدی و رفتی
نیم نگاهی به ما نکردی و رفتی
چشم م دوخته بودم بر نگاهایت
نگاهی هم به ما نکردی و رفتی
**
دیدم چشم به راه دگری بودی
در حال و هوای کس دگری بودی
دیدم حال و هوایت با من نیست
دیدم در هوای دگری بودی
**

حسن بذرگری(آیین)



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت23:00---26 دی 1393
⇄چند خطے راجب خودم⇆
☜مَـــــــــــــــن...
یه وَقتایــے پروبازی درآوردم•••
یه وَقتایــے بخشیدم•••
یه وَقتایــے عاشق یه بی ارزش شدم✘•••
یه وَقتایــے افتادم•••
یه وَقتایــے توبیداری کابوس دیدم??•••
یه وَقتایــے ضربه خوردم•••
یه وَقتایــے تو تنهایــے مُـردَم ??•••
حالا باید بگــــــــم
من از تــمــوم اینا درس گرفتم????
حالا خوشحالم که خودمم????
خلاصه بگم باخودت نگو طفلی کسی رو نداره??✘
تنهام چون دیگه به عشق اعتقادي ندارم.
تنهام چون دلم هرزه نيست كه هرشب توي قلب يكي باشه.
تنهام چون يادگرفتم به هركسي اعتمادنكنم.
آره تنهام چون كسي روپيدانكردم كه لياقت داشته باشه صاحب تمام من باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:شعر,دلنوشته,حال و هوا, ] [ 14:0 ] [ حسن آیین (شاعر نامی) ]
[ ]